torsdag 20 mars 2008

Glad påsk!

6 kommentarer:

Wennberg sa...

Glad påsk Peter!

Anonym sa...

GULLIG PÅSK!

Snokis sa...

Hur uttalas ditt efternamn egentligen, har nog inte hört dig säga det? Ska det vara ck på slutet? Kan du inte filmblogga om det så att vi får veta.

Kaos-Anna sa...

Glad påsk!
Vilken fin påskkärring!

Anonym sa...

Tjola hopp!Förutom att jag önskar att nominera dig till nästa års Cornelis pris, önskar jag dej och dina kära en fabelaktig påsk!/ Mia - fan sedan 060860 :)
Ps. È ja mé i tevlingen nu?

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Hej Peter,
Biljetter bokade och betalade till din föreställning tisdagen den 25:e. Vi ses väl då. Jag ska försöka ta med mig frugan och så. Det värsta är att jag eventuellt har en kurs på jobbet samma dag (vet inte då min kalender ballat ur pga. hårddiskkrasch, livet är en enda lång lista av överraskningar nu för tiden).

Är jag upptagen så bjuder jag frugan och en kompis på biljetterna istället. Det kommer bli uppskattat i vilket fall som helst. ;-)

/Klaus