torsdag 29 maj 2008

Jag finns...



... på YouTube. Funkar?

18 kommentarer:

Robin sa...

Du verkar ganska lång Peter. Är det så?
Och varför har du aldrig berättat att Glenn Strömberg lirar trummor med dig?

Peter Barlach sa...

Tack Robin, det var precis vad jag ville höra!

Fritt ur hjärtat sa...

*sss* mig charmade du ialla fall. Jag lägger den här på min sida eftersom jag försöker puffa för höstens proram.

*hihihi* Jag gjorde TV premiär igår!!! Nickade som en idiot när jag pratade:-( Lik mormor är jag också! Skit, jag kunde väl vart lik morsan i alla fall.

Snokis sa...

Oj, jag trodde faktiskt inte att smilfinken kunde bli nervös. Men det funkar!

Snokis sa...

Hehe, Barrlack!

Huskorset sa...

Funkar fint! Du är verkligen grymt slick i svart, men I´d kill for Söderbergs hoodie. Fan va fin. Och sörj inte, minns att varje blink i kameran är 1000 fler sålda ex.

(Ulrika fick tydligen tips någonstans ifrån om rätt uttal under låten...hihi.../Vi-som-vet-hur)

Märta Stewart/ Min stora lilla värld sa...

Funkar - inte överraskande -finfint! Dina texter är fullkomligt geniala.

Erik Ahrnbom sa...

Jag gillade det skarpt. Men nästa gång får du se till att peka in i kameran och morra sexigt.

Godiva sa...

Åh, va snygg!

Märta Stewart/ Min stora lilla värld sa...

Man kan klösa lite i luften också (medan man morrar) ... eller är det lite för mycket?

Anonym sa...

Jag tyckte såklart det var jättebra!

I vår familj har vi ett liknande klipp. 3 och 6 års. Också med ståbas. Inte lika bra. Men ändå värt att se kanske:

http://andrasidansundet.blogg.se/1212079219_3_och_6_rs.html

Kaos-Anna sa...

Jag tycker du är grym. Jag la upp dig på min blogg också.
Så alla som läser min blogg kan få se!

Anonym sa...

Alltså fantastiskt och så, men det enda jag undrar är, hur laddar man ner filer från YouTube?

Robin sa...

Jag har kanske fel men jag känner en viss sarkasm i ditt svar. Var det vad du ville höra eller inte. Att du var lång var ju en komplimang. Att du sjunger bra behöver jag ju inte säga igen. Det har jag redan berättat att jag tycker. Jag är förvirrad. Jag skulle vilja lära mig spela ståbas.

Anonym sa...

Oj! Inte trodde jag att du var så grym och snygg! Sjunga kan du ju oxå! Jag är nyimpad

Anonym sa...

Robin: När jag försöker imponera med mitt stora försäkringskunnande så brukar snygga tjejer (du skulle nog benämna dom damer) säga; Göte Børge du verkar så himla snäll.

Skulle nån istället kalla mig för lång skulle jag bli jätteglad.

Petra sa...

Vad ska man säga. Låter som Stefan Sundström. Fast inte lika utpräglad dialekt. Like the text.

Petra sa...

Förresten...Ulrika. Brukar hon vara på tv4 morgon?