lördag 27 december 2008

Hon var säkert ändå puckad


Året är 1993.

Jag var programledare för ett ungdomsprogram som hette Strapazzo. Jag hade året innan gjort en låt som hette Hon var säkert ändå puckad och som var inspelad på en samlingsskiva med unga visartister. Vi skulle göra ett avsnitt av Strapazzo med tema kärlek. Jag frågade om vi inte kunde göra en video på min låt. Min kära producent Annika de Ruvo gick med på det. Då var jag fruktansvärt stolt över mitt livs första musikvideo.

Jag är inte lika stolt idag...

Varsågoda!

12 kommentarer:

Socker Conny sa...

Hihihi....

Underbar!

Anonym sa...

Du är snyggare nu.

Anonym sa...

Men halledudane då!

Anonym sa...

Bartenderdansen var pinsam för övrigt var det väl inte så illa pinkat. Gillar texten :)

Snokis sa...

Modigt inlägg Peter.

Godiva sa...

Modigt, pinsamt, galet roligt!

Jävligt orättvist att män överlag blir snyggare med åren : -)

Ataharis sa...

Äsch då, ordsvängningen hade du ju redan då. Sen är det rätt få saker från tidiga 90-talet som åldrats med grace. ;)

Huskorset sa...

oj

Anonym sa...

Bravo! Självironisk självbevarelsedriftsbegåvat.

Jag tyckte den var kul!

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Peter.
Jag hyllar ditt verk på min blogg idag.
Samt dina good looks!

/Klaus

Lena-fena sa...

Helt underbar, ju!

Anonym sa...

maste kolla:)