onsdag 26 mars 2008

Påsken i bilder - Skärtorsdagen

Länge sörjde jag att min vän Magnus inte kunde komma på mitt 40-årskalas för att han jobbade i Göteborg den kvällen och SJ inte längre kör Göteborg-Stockholm efter sex på lördagskvällar...

Ända tills i torsdags, då vi äntligen fick ihop en date.

Det började med en MojitoEl Mundo. Därefter promenad till Pelikan. Grymma sköna fina förlåtande Pelikan.
Vi pratade om livet, hyllade personalen, drack och åt...
... vi valde båda det lätta, vegetariska alternativet.
Sen rökte vi lite också. Jag rökte cigaretter med mössa...
... Magnus, som är lite coolare, rökte utan.
Det visade sig att hela kvällen var en födelsedagspresent...
... en alldeles underbar och oförglömlig sådan.
Supertack igen Magnus!
(Sen gick vi vidare i natten också, men då saknas tyvärr minnesfotografier, så det här är allt ni får om Skärtorsdagen...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han är ju lite lik Winnerbäck

Godiva sa...

lite snygg där när han röker, singel? det var inget förresten, intressant länk, 'God morgon alla barn' gillade jag mycket.