fredag 21 september 2007

Jävla Försäkringskassan!

Jag har fortfarande inte kommit mig för att anmäla mig till Försäkringskassan sen jag blev pappa för fem år sen. Det har gett mig ångest för att jag alltid skjuter upp såna saker, och naturligtvis har jag förlorat pengar på det.

Nu är läget ett annat. Från och med nu hatar jag Försäkringskassan.

Jag spelar en enmansföreställning som heter Heliga familjen på Klara soppteater på Stockholms stadsteater. Föreställningen nu på onsdag den 26 september kl 12 har varit utsåld i veckor. Men. Nu visar det sig att jävla fucking Försäkringskassan inte ska ha sina typ 90 biljetter som dom bokade i våras typ.

Så sist jag kollade fanns det 77 biljetter kvar till min föreställning. Det är inte okej.

Ni som sett den, rekommendera era vänner. Ni som inte sett den, boka här.
PS. Föreställningen är bra.

6 kommentarer:

Godiva sa...

Fin bild! Är inte hunden väldigt lik dig?

Peter Barlach sa...

Haha, det är inte bara du som kan det där med photoshop. Kommer du?

Godiva sa...

Tyvärr inte möjligt, men jag ser att man kan köpa skivan! Tisha med tryck?

Peter Barlach sa...

Vad är tisha? Cool förk för T-shirt eller?

Godiva sa...

Jo. Desperat försök att verka cool. Förk är det förk för förkortning? Nej, nu har jag varit rolig nog för idag, dags att laga middag, kanske det finns något trevligt köttstycke i frysen. Kramiz

Peter Barlach sa...

*fnizzzzzzzzzzzar*