tisdag 18 september 2007

Nygammalt

Jag och min kompis Jonas påbörjade en roligt barnslig lek i vintras. Den gick ut på att man skulle ta en bild på en kändis (ej smygbilder och ej vänner) och sedan MMS:a den till den andre.

Jonas började med en bild på Adam och Gry (det var innan vi införde regeln att vänner inte gills), jag kvitterade med en bild på Jonas & Mark, sedan fick jag en jävligt suddig bild på Jesper Blomqvist. Därefter rann leken ut i sanden. (Mest på grund av mig, jag pallade inte att gå fram till Torbjörn Nilsson på Umeå Flygplats och därefter tröttnade jag.)

Synd på en sån rolig lek tycker jag, så kom igen, nu kör vi...

... 2-2!

3 kommentarer:

Lagerström sa...

HAHA det är klart vi ska köra. Jag tycker f ö ju att du är lik Jarl Borsén också

Söderberg sa...

Oj, vad blek hon har blivit!.

Anonym sa...

En av sveriges vackraste kvinnor!