söndag 9 september 2007

Svennebarometern visar orkan

Var på Vinterträdgården på Grand igår innan matchen. Bjuden på ett trevligt kalas med buffé och frågesport. Dessutom lyckades jag byta några ord med den levande fotbollslegenden Patrik Andersson utan att göra bort mig nämnvärt.
Efter buffén var det tyvärr underhållning. Markoolio tågar in och bränner av sina hitar. Jag gillar inte Markoolio. Jag tycker att det är lite väl lättköpt och blajigt.
Det värsta är att ingen ser igenom Markoolio. Snart står varenda svenne och vrålar: "In med bollen i mål!" utan att skämmas.
Odef. svenne, som tiggde öl-biljetter hela kvällen.

2 kommentarer:

Godiva sa...

Patrik Anderssons fru var inte så våt?

Godiva sa...

Shit nu spammar jag, men det är ju söndag. Ville bara påminna om Dr Mugg, världens roligaste barnprogram för vuxna utan barn i alla fall. Inte dissa Marko sådär!