onsdag 31 oktober 2007

Läs Frasses...

... MYCKET välskrivna recension här!

10 kommentarer:

Godiva sa...

Gillar verkligen den där konstiga lampan!

Peter Barlach sa...

Tack! Den köpte jag tillsammans med en av Sveriges kanske kändaste kvinnor när jag var ihop med henne på 90-talet. Jag behöll den när hon gjorde slut.

Anonym sa...

Skit i att gilla elaka tomten. Gör det bara!

Jag gillar den konstiga människan som strör visitkort omkring sig så fort han blir lite berusad.

Peter Barlach sa...

JAG ÄLSKAR MIN TOMTE!!!

Godiva sa...

Mest kända som jag brukar säga.

På tal om troféer har jag tagit hand om en häst som en av Sveriges kanske mest kända succéskådespelare gett sin unga fru i present. När de skiljde sig ville hon sälja den. Snabbt.

Godiva sa...

Fast på den här bilden är det mer Johnny Cash. Som i Joaquin Phoenix.

Peter Barlach sa...

Haha, nu prickade du in ettan på min frus amerikanska skådespelarligglista!

Anonym sa...

Jag var ihop med en tjej som till varje pris ville ligga med Michael Jackson. Jag gjorde slut.

Godiva sa...

När ska Peter Barlachs fru äntligen börja blogga?

Peter Barlach sa...

Jag ska lura på henne att skriva ett gästinlägg i min blogg och sen är hon fast!