torsdag 15 november 2007

Jag vaknade med...

... ett granithårt morgonstånd (inte sexuellt, bara fysiologiskt) tidigt i morse. Dessutom var jag till bristningsgränsen kissnödig, efter att ha druckit många öl igår kväll.

Jag satte mig ner på toaletten, lutade mig fram och gjorde allt för att försöka vinkla ner penis. Omöjligt. Jag insåg att jag måste få bort ståndet innan jag börjar kissa (vid det här laget är jag panikartat kissnödig), så jag började läsa en gammal artikel om Gais-fans som vägrar vittna mot AIK-fans i en alltigenom ointressant rättegång. Tyvärr. Ståndet var kvar i samma styrka.

Till slut låg jag på toaletten och kissade!

Efteråt insåg jag att jag hade lyckats sådär. Det hade i alla fall kommit lite kiss på golvet som jag fick torka upp (med en gammal artikel om Gais-fans som vägrar vittna mot AIK-fans i en alltigenom ointressant rättegång).

Det här är lite samma problematik som man upplever på Burger King. Jag tänker på deras sugrör som av nån obegriplig anledning inte har nån böjflärp.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Peter, Peter. Du är så skön!

Erik Ahrnbom sa...

Kissa i duschen nästa gång. "Penis" - där kom den igen!

Söderberg sa...

klassiskt dilemma. det händer mig två gånger i veckan. kissa i handfatet

Anonym sa...

Stoppa stånd i en plastpåse. Tejpa
fast påsen vid penisrot. Sedan kan du kissa i lugn och ro medan du fixar frukost.

Anonym sa...

Det är bara till att ställa sig i duschen. Slå på vattnet och sedan bara låt det komma. Låt det kisset värma ditt bröst samtidigt som du står där och sjunger och låtsas om att inget konstigt händer.

Eller strunta i att sjunga förresten. Bättre att ha munnen stängd för att utesluta möjligheten att kisset hamnar på fel ställe.

Peter Barlach sa...

Haha alla!

Men Oscar, handfatet? Varken min penis eller mitt handfat är funtat för att lösa problem av den här sorten. Utveckla tack.

Anonym sa...

Jag kan inte sluta skratta.

Anonym sa...

hahahaha ;)sen lindqvist kommentar *asg* undrar om det är nåt han brukar göra hahah

Peter Barlach sa...

Säkert.

Söderberg sa...

hur menar du?
det är väl bara att kissa på.

ni har ju i och för sig ett handfat som kanske inte är så lämpat för det, det ligger ju liksom kvar typ

Majsanochmalla sa...

Tänkte också säga duschen...
tjolahopp

Anonym sa...

Hahaha...otroligt intressant. Låter onekligen som ett jobbigt problem. Jag brukar alltid avundas killar för att de har det så mycket lättare.. ni kan stå upp, och slipper alltså sitta på äckliga toasitsar. Behöver ni lätta på trycket i naturen kan ni bara stå lite diskret bakom en tall medan vi måste gå en halvmil in i skogen för att slippa moona hela omgivningen, och dessutom är det jävligt jobbigt att sitta på huk bland barr, grenar och annat jävelskap. Du är kanske inte så intresserad, men nu delade ju du med dig så då tar jag mig samma frihet.