måndag 19 november 2007

Vill bara säga det...

... att jag har skrivit massa olika saker genom åren, typ sånger, böcker, pjäser, filmmanus etc med BLANDAD framgång. De senaste två månaderna har jag även skrivit blogg. Bloggen är bland det mest lustfyllda jag skrivit. Jag älskar det direkta, kreativa och kravlösa med denna uttrycksform.

Den senaste månaden när jag har varit pressad av en deadline har jag dock slarvat med mitt professionella skrivande. Delvis pga bloggen. Det har ibland blivit FÖR roligt att blogga.

Detta har föranlett mig att tillsammans med min gode vän Erik Hörstadius åka till en stuga i Sörmland för att skriva skriva skriva. Inte blogg. Utan bok. Nu är vi här.

Gjorde ett härligt monsterpass på 11 500 tecken i eftermiddags. Det hade inte hänt om jag varit uppkopplad. Jag tänker inte vara uppkopplad mer än sporadiskt. Kanske nån mobilblogg då och då.

Ville bara säga det.

6 kommentarer:

Erik Ahrnbom sa...

Förstår till fullo. Kör hårt.

Lagerström sa...

jag skulle ändå gärna se ett blogginlägg om Erik

Elena sa...

Jag stöttar dig. Det ska bli kul med en ny bok.

Anonym sa...

Vissa saker gör man för sig själv och vissa saker gör man för andra.

Och vissa dagar är bättre än andra.

Anonym sa...

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9812/02/tvfyllo.html

har Erik haft nån vit månad efter detta ?,) eller var det första o sista gången ,)

Anonym sa...

jag lär ha haft en till vit månad, februari-05 möjligen (har nästan minneslucka, vita månader är ju inte så kul)

erik