söndag 2 december 2007

När jag lagar mat...

... blir till och med tallriken glad.

5 kommentarer:

Huskorset sa...

Är det månne lammfilén som nu blir söndagmiddag? Ser härligt ut.

Jag vill också visa mig duktig och tala om att jag numera begagnar mig av pop-up-fönster samt ökat till 30 inlägg. Tjat lönar sig, bloggfarfar!

Peter Barlach sa...

Precis, jag skar ut innerfilén från sadeln. Eftersom lammet bara var en liten tjej, så räckte inte det, utan vi delade på ytterfiléerna också. Imorgon ska jag gnaga på benet.

I övrigt ser du grillad halloumi; grillat bröd; blötlagda/kokta/smörstekta kikärtor rullade i scharlottenlök, mynta och persilja; tomatsåsen från häromdagen; en klick turkisk yogurt samt en ugnsgrillad chili.

Huskorset sa...

Liten tjej med stora öron.

Peter Barlach sa...

Hahaha, precis, vad du minns!

Anonym sa...

Är det Uggla?