måndag 31 december 2007

Var på middag...

... hemma hos Erik Ahrnbom och hans Sara igår igen (jag börjar undra om vi är deras enda umgänge), och det var som vanligt supergott och trevligt.

Lite jobbigt att han då idag retar mig på sin blogg för att jag tog med mig ett par Birkenstock i plastpåse när jag kom hem till dom. Något jag för övrigt brukar göra när jag går bort (om det inte är fest och man kan ta med sig fin-skorna). Eftersom jag lätt fryser om fötterna och tycker lika illa om att fråga värden om jag kan få låna ett par tofflor, som att frysa om fötterna.

Jag brukar kunna ta såna här pikar om hur nördig och omacho jag är, men det är klart att från en snubbe som är 1.90 lång och går omkring i träskor på 2000-talet, hemma i sin lägenhet, blir det lite extra jobbigt.

2 kommentarer:

Erik Ahrnbom sa...

Ni är det enda umgänge vi har. Däremellan är det tyst. Ibland ringer min mamma.

Göte Børge sa...

Inget fel med Birkenstock tycker jag, men däremot det kvinnligt utstuderat planlagda. Att tänka fram i flera steg. Det är lite klart att han retar dig för det.