onsdag 30 januari 2008

Idag har jag bloggat i 5 månader

Och under den korta tiden, så har två (2!) för mig vilt främmande och helt anonyma människor - som bara känner mig som bloggare - på eget bevåg beställt min skiva Heliga familjen (producerad av Söderberg) på nätet.

Tack Göte och Lovely för detta, det värmer.

Om ni är fler som vill följa deras goda exempel, klicka på den magiska bilden:

PS: Det finns fortfarande några biljetter kvar till min enmansföreställning med samma namn, som spelas på lördag kl. 12.00 på Klara Soppteater på Stockholms Stadsteater. För biljettbokning, klicka här.

PS2: Jag är en sparv i Uggla-land...

10 kommentarer:

Anonym sa...

Skivan köpte man ju för länge sen ju... ;-)

Peter Barlach sa...

Föredömligt Helén!

Ataharis sa...

Vad snygga alla i familjen är! :)

Peter Barlach sa...

Haha, visst är vi. Har du klickat då?

Anonym sa...

Då var vi tre!

Anonym sa...

Men nu fick jag två bekräftningsmail. Får jag två skivor då? För det vill jag inte ha. Jag har ju bara en CD-spelare.

Peter Barlach sa...

Robin, min Robin! Köper du min skiva, gulliga du? Om du får två, köper jag den ena för det dubbla och lottar ut här, lovar jag. Det är mycket möjligt att de råkar kränga två, jag tror inte dom är så vana att kränga Peter Barlach-skivor...

Anonym sa...

Ja, alla skriver ju hela tiden om en massa trevliga ordlekar och spännande berättelser. Man måste ju se vad allt ståhej handlar om. Hoppas jag får två nu, då blir det ju gratis. Eller nått.

Anonym sa...

Var kan man beställa nästa skiva. Det är ju den stora frågan. Har letat överallt.

Peter Barlach sa...

Nästa skiva kommer inte förrän om ett år tyvärr. Fast en singel i höst ska vi nog kunna ordna. Kul att du frågar.