fredag 11 januari 2008

Skicka 72 400 till



10 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Har ni ett ljus framför teven?
Är det inte jävligt störande?

Peter Barlach sa...

Är det inte roligt att tv4s prettologga för när dom biter sig i sladden ser ut såhär?

Kaos-Anna sa...

Jag kan inte riktigt se vad bilden föreställer. Ljuset är i vägen... :-)

Peter Barlach sa...

Okej, jag ger mig, vi har ett ljus framför teven. Det symboliserar det goda. Det ljusa. Stearinet i tillvaron.

Kaos-Anna sa...

Haha. Ok JAG ger mig, ni får ha kvar ljuset. Jag låter det passera.

Peter Barlach sa...

Vann jag över fru Kaos nu?

Kaos-Anna sa...

Man vinner aldrig över Fru Kaos.
Jag är alltid en vinnare. Alltid.

Peter Barlach sa...

Så säger bara riktiga vinnare! (och riktiga förlorare)

Godiva sa...

Borde jag bli svartsjuk nu?

Peter Barlach sa...

Äntligen!