måndag 14 januari 2008

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


9 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, instämmer, men Peter Settman kan man inte klaga på...!

Godiva sa...

Kom igen nu, jag trodde Barlach också var en sån som får en tår i ögat när folk får pris?

Settman är sjukt duktig.

Och Johan Rheborg for president!

Anonym sa...

Godiva, det är inte idrottsgalan som han gäspar åt. Titta lite noggrannare, han gäspar åt den där tråkiga kategorin "årets idrottare med funktionshinder".

Politisk korrekthet är inte Peters grej längre!

Godiva sa...

Aha... nu ska jag inte skriva en pk-kommentar...

Kaos-Anna sa...

Jag håller med.
Aptråkigt.
Tur att man har bloggandet att falla tillbaka på...

Peter Barlach sa...

Snyggt Robin! För första gången nånsin lyckades jag dribbla av Godiva, kul.

Kaos-Anna sa...

Annas Kaos´s for president!
Vote Here
http://www.alltombarn.se/aktuellt/rosta-fram-manadens-barnblogg-1.5763

Kaos-Anna sa...

- ´s

Godiva sa...

Nänujävlars.

Icke-PK-skämt om handikappidrott är sååå 2006.

Jag trodde inte Barlach var så låg. Eller... när jag tänker efter...


Off this convs så tycker jag det är mer imponerande att en som är förlamad i benen simmar som en tok i en bassäng än att en übermänsch med mycket stora händer gör det.

Men jag föredrar tekniksporter där man kan stila, som fotboll.

Eller ridning, där tjejer och killar tävlar mot varandra.