onsdagen den 6:e februari 2008

3 dagar kvar


Fortfarande ingen fyrtioårskris att blogga hem om.

8 kommentarer:

Godiva sa...

iiih!

Jag får vibbar från en gammal film eller tv-serie (Rederiet?) där Johannes Brost ligger och steker i ett solarium! Reine Brynolfsson... Sista Dansen kanske?

Fru Kaos sa...

Detta känns lite 1988.
Men det är underhållande.

Peter Barlach sa...

Kanske en av mina bästa bilder på denna blogg.

Tyskungen sa...

Har du solarium hemma?
I så fall: Lyllos!

/Klaus

Peter Barlach sa...

Nej jag har inte solarium hemma, herregud.

Robin sa...

Hihi, har dagssländan en halv fyra-kris? Jag gillar´t.

Huskorset sa...

En all-time-high, detta inlägg!
Snygg reflektion f.ö., av motivet i solarietaket som du inte har hemma.
Världsklass, Barlach.

Göte Børge sa...

Solarie! ja fan nu ser jag. Jag trodde det var en sån där skiktscanning du höll på med