onsdag 27 februari 2008

Idag ska jag inte tokblogga

Hade tänkt stänga lulebutiken igår kväll med den här bilden från flygplanet och en text om hur lyckat resan och spelningen hade varit.

Men hur jag än försökte skicka iväg det sa mobilen bara att blogginlägget kan inte publiceras. Då gick jag fram till piloten och bad honom stänga av all elektronisk utrustning. Han ville inte det. Då gick jag och la mig att sova igen.

Sedan dess har jag sovit.

Idag vaknade jag frisk.

Nu ska jag försöka ta ett något längre skrivprojekt än det här i mål.

6 kommentarer:

Snokis sa...

Alltså, hur bra din skiva än är så behöver jag nåt nytt nu när jag pendlar sex mil om dagen. Kan man inte få köpa en demo i väntan på den nya? Snälla Peter!

Snokis sa...

Fjäsk, fjäsk!

Kaos-Anna sa...

Jag tyckte det var rättkul när du tokbloggade...

Figges Blogg sa...

Vad kostar du?

Anonym sa...

Men kan du inte hitta något mellanläge? Måste det vara av eller på? Du kan väl blogga utan att behöva blogga om minsta lilla rörelse du gör? Annars Hellre Tok än Klok.

Peter Barlach sa...

Ordsnok: Jag blir så lycklig att du tycker om den, men allt fokus på bok just nu.

AK: Rättkul ja. Hade du tyckt att det var jättekul hade jag fortsatt.

Figges: Inte mycket.

Àslaug: Försöker. Tack.