fredag 28 mars 2008

Bloggöverhettning

Bloggöverhettning är raka motsatsen till bloggtorka, men ger ungefär samma effekt.

(Bloggöverhettning kan till exempel inträffa när man går på Let´s dance-genrep och kommer därifrån med så mycket bilder och fåniga bloggidéer, att man inte vet var man ska ta vägen. Än mindre var man ska börja. Det kan i värsta fall sluta med ett genomkrystat svartsjukeinlägg, som man än idag undrar hur det gick till. Det skulle lika gärna kunnat sluta med att det inte blev nåt alls, för att det blev för mycket. Bloggöverhettning, helt enkelt.)

För några veckor sen fick jag en t-shirt ("tisha") skickad till mig av en bloggidol, Lovely Godiva. Hon hade slagit in den i ett paket, som spelade an på det här inlägget.

Bara detta vadderade kuvert gav mig i runda slängar 150 blogginläggsidéer. Resultatet blev att jag inte skrev något enda. Bloggöverhettning igen.

Bättre sent än aldrig, Godivas paket till namnsnobben Barlach:

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha svart sjuke drama!
Akta dig!!
hahaha tack igen , kul att få nått roligt på posten , Monica

Godiva sa...

Puss!

(är det posten som har kryssat över hundarna?!)

Huskorset sa...

Godiva! Du är ju helt fantastisk!
...men det där med kryss över Bruno m.fl... Vet inte Posten att det bara är Peter som får driva med honom?

Anonym sa...

Skojsigt. Ni är skojsiga, allihopa. Jag är officiellt impad.

Godiva sa...

"Bruno m.fl", ho ho... Näej just det, kan man stämma posten för drift med Bruno? De kunde väl ha låtit bli att kryssa honom?

Alt kommentar: det var ju roligt att få komma fram