fredag 14 mars 2008

Gårdagen i bilder

Här tar vinnaren Louise Halvardsson emot den fåniga lilla slangbellan...

... mitt leende stelnar till Carola-is.
Men man är ju en bra förlorare, så jag går självklart fram och gratulerar vinnaren...
... något senare förklarar jag att tävlingen är riggad och att hon naturligtvis bara är inkvoterad.
Louise bara garvade åt mig och berättade hur mycket hon älskar min bok och jag fick dåligt samvete för att jag inte ens har läst hennes Punkindustriell Hårdrockare med attityd. Dessutom är hon fattig som en kyrkråtta och ska använda pengarna till att skriva utan stress och till att betala hyran och när hon nämnde Axl Rose i sitt tacktal tyckte till och med Jonas att det var rätt debutant som vann.
Okej då - och jag vet att du läser det här - från hela mitt hjärta, utan trist ironi:
Grattis Louise!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack som fan :=)och grattis till andraplatsen ... måste kännas hårt ... men jag tyckte att du höll verkligt god min och hoppas att du inte slutade kvällen med en spruta .. . men Inte bara tennis har ju vunnit på andra sätt. Det är ju ascoolt att få ett specialdesignat omslag t ex. Verkligen en bok jag kan rekomendera till alla som förlorat en närstående, ser fram mot att läsa fortsättningen!