måndag 28 april 2008

Grönan i bilder

Var på semi-vippig Gröna Lund-premiär i lördags.

Grönan själv firade som det var världsfred...
... med den ena B-kändisen...
... efter den andra...
... till och med IFK Norrköpings fotbollslag (herrar) var där:Vilda Vera kastade sig ut i de mest hisnande åkattraktionerna...
... precis som sin pappa!
Tillsammans gjorde vi Lustiga huset, minus "Flygande mattan"...
(tyvärr kunde man inte köpa en bild på när Vera och jag gick nerför trappan).

Jag bjöd på lunch...
Men plötsligt försvann allt!

Allt ovan var nämligen innan jag såg henne. När jag såg henne försvann allt. Barnen försvann. Alla B-kändistjejer försvann. Jag försvann.

En riktig superhjälte i röd läderdräkt. Jag delar in mitt liv i före och efter Cannonlady:
Hon kom in i mitt hjärta som utskjuten ur en kanon. 40 meter ren kärlek. Nedanstående bild är den sista bilden som jag tog i mitt förra liv. Mitt liv före Cannonlady. Mitt torra liv.
Jag minns inte när jag senast var såhär kär.

Klicka här för att se kvinnan i mitt liv in action.

7 kommentarer:

Snokis sa...

Vilka är b-kändisarna på kexchokladbilden?

Anonym sa...

Vilka är kändisarna på någon av bilderna?

Lagerström sa...

anna book på första

Erik Ahrnbom sa...

Jag tycker att Anna Book i tekopp är mäktigare än kanondamen.

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Varför utsätter man sig för en sån sak?

/klaus

ylva sa...

På B/Kexchoklad säger jag: (smal) Uffe Larsson, redo att ge sig på en årsranso kexchoklad (eller ge den till sina mycket små hundar), och flickvän Lillemor Torsslov/ylva

Peter Barlach sa...

Det var inte meningen att det skulle vara ett quiz, så jag ber om ursäkt att jag var otydlig.

Tack till Jonas och Ylva som har helt rätt naturligtvis. Bilden på Ulf som just fått ett litet bakslag i bantningen är fantastisk tycker jag.