torsdag 3 april 2008

Hittade en pressbild från 93

Ibland är det skönt att åldras.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser ju likadan ut nu, bara mindre fluffigt hår.

Anonym sa...

Det där kan inte vara du. Vad trött han verkar.

Figges Blogg sa...

Bilden vibbar tjack, göteborg och kronans underkläder.
Nu har jag vunnit boken så jag kan lugnt skriva att Peter åldrats på ett fördelaktigt sätt, en sak som brukar vara män förunnat.

Anonym sa...

Jag tycker det ser ut som att du skulle kunna gästspela i serien Cheers eller möjligtvis Seinfeld ;)

Anders Sparring sa...

Jag känner på något sätt igen mig, att inte riktigt fylla ut kostymen och inte riktigt veta vad som är fel. Att vara 25 år och axla bördan av att vara man är inte lätt, men när man är 40 gör man det med vänsterhanden (dvs om man uppfyller några basala kriterier, typ att vara av med oskulden och att ha körkort, men det gör väl du?).

Erik Ahrnbom sa...

Ansiktet bakom skolmassakern.
"Han höll sig mest för sig själv", berättar klasskamraterna.

Anonym sa...

Erik: Du skulle ju också kunna börja blogga igen. Det är ju lite synd att sådana högkomiska ord ska gömmas undan i kommentarfältet...

Kaos-Anna sa...

Erik - dagens skratt.
Ha, ha.

Godiva sa...

Erika: du är älskvärt galen

Bilden: http://www.youtube.com/watch?v=aQYY7vf3vjY

Snokis sa...

Äh, du ser inte ut att vara en dag äldre än 40.

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Du liknar min vän Henrik Fexeus väldigt mycket. Fast han har blont, platinablonderat hår. väteperoxidblonderad liksom.
Fast du är snyggare.
Eller?

/klaus

Ataharis sa...

Mm, en farfarströja minsann, det var tine igår man såg dem. Själv tycker jag att det oftast är skönt att bli äldre. ;)

När kommer du och uppträder i Göteborg förresten?

Anonym sa...

Felix Herngren "look alike"

[attle] sa...

alla �r snyggare p� 2000-talet.