söndag 20 april 2008

Tillbaka i hemmets trygga ADHD-vrå!

7 kommentarer:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

HAHAHAHA!
Shit va det ser ut..

/Klaus

Socker Conny sa...

Ser ut som mitt vardagsrum...

Godiva sa...

Bra med pallen där så saker inte blåser omkring!

Erik Ahrnbom sa...

Rättshaverist med kniv och ballerinakjol.

Peter Barlach sa...

Klaus: Roligt att roa nån.

Sockerconny: Coolt att ha en gammal hockeybag i vardagsrummet.

Godiva: Ja, vi är väldigt nöjda.

Erik: Tolkar jag din kommentar rätt om jag tror att "Rättshaverist" spelar an på ADHD-anklagelserna, som jag vägrar släppa, "kniv" på att jag ibland hugger och slår ifrån mig, samt slutligen "ballerinakjol", på att jag ibland helt glatt bara dansar med?

Erik Ahrnbom sa...

Nej, jag var luddig. Den där högen av skräp skulle kunna ses utanför ett ruckel i vilket en rättshaverist framlever sina bittra dagar. För några år sen högg en sån farbror ner en tjänsteman på Skatteverket. Klädsel: ballerinakjol.
Många led, alltså. Sorry.

Huskorset sa...

Jag ser att ni blivit av med Stokkestolen.