lördag 21 juni 2008

Potatisen hann precis bli klar!

8 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Okey, jag noterar att det är gräslök med tillbehör som gäller idag.

Anonym sa...

Gör ni inget annat än äter?

Huskorset sa...

Färsk så den gnäggar! Grattis. Smörklicken? Fast den kanske inte kommit på tallriken än.

Uttrycksrum sa...

Så välskalade!

Hej, nu ger jag mig till känna. Har smugit och lekt lite i din blogg (via ankiefontän) alltsedan jag såg dina härliga holkbilder.

Huskorset sa...

Uttryckrum: Välskalade? Icke! Skalet sitter kvar. Det är NYPOTATIS det här. - :) Huskorset, Besserwisseravd.

Anonym sa...

Är det en äkta sillfitta som skådar mitt norra öga. Mums!

Peter Barlach sa...

Mona: Gräslök är gott.

LB: Nä.

HK1: Körde smöret idag, dag 2. Igår hade jag fokuset på matjes med potatisen och gräddfilen och då funkar inte smör tycker jag.

UR: a) välkommen hit! b) SKALADE!!!???

HK2: Väl rutet.

Anonym: Fattade inte först. Jonna uppmärksammade mig. Fruktansvärt roligt. Fruktansvärt roligt!

Uttrycksrum sa...

Tack. Skalade, ojdå grovt klavertramp direkt...