måndag 25 augusti 2008

Nån måste testa

Nu har jag gjort det. Nu behöver ingen annan. Fy fan.

9 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Ha ha, vi har ju 10 videobutiker. Vilket betyder att vi får 10 st (+ 1 till kontoret)utskick från godisleverantörer. För inte alltför länge sedan så låg det en sån där påse i varje utskick. Tror du jag delade med mig? Tror du jag höll på att spy efter 10 påsar?
Tror du att jag någonsin kommer äta dem igen?

Elena sa...

surt sa reven.....

Anonym sa...

"Whaou"?! Är inte det ett serietidningsord för att illustrera när någon kräks? Det borde väl säga allt?

Anonym sa...

Ja, eller hur f-n det nu stavas...

aussiekicki sa...

Haha, vi fick två påsar när vi var hemma i Sverige på semester och vi gillade dem! Fast det kanske beror på att man som utlandssvensk är desperat efter svenskt godis.

Märta Stewart/ Min stora lilla värld sa...

Dom är ju jättegoda. Du har DUBBELFEL!!!

Anonym sa...

Hm. Det är ju lite som en gammal blå Opel Rekord jag hade medan jag gjorde min värnplikt. En sån med manuel chok som man ibland glömde trycka in igen.

Det var då Sveriges suraste bil

aussiekicki sa...

Göte är tillbaka!!!!!

Anonym sa...

?

Jag har väl alltid varit lite tillbaka...