tisdag 26 augusti 2008

Söderbröder

Fick ett tips om ett inlägg på ett Bajenforum efter skandalderbyt igår.

Någon som kallar sig LäderLars skriver följande:

Sänt: 2008-08-26 10:07:56


Vaknade ångestriden på köksgolvet i morse av att frun skrek och barnen grät.
Tydligen hade jag i i gårdagens känslostorm och förvirring stampat ihjäl barnens hamster när jag kom hem. Så nu sitter jag här, frånskild och med blodiga skor. Inte fan ångrar jag mig. En råttliknande varelse mindre.

Forza Bajen

LäderLars

3 kommentarer:

Anders Sparring sa...

Citatet är tyvärr ganska talande för ALLA hammarbyare, inte bara läder lars. (och vad ni djurgårdare tar er till när ni kommer hem från en misslyckad afton på stadion orkar jag inte ens tänka på)

Skönt för övrigt att det jävla skitevenemanget OS är över.

Anonym sa...

LäderLars är fan min idol!

Fredrik sa...

Hahahaha...heja läder lars. Det där trodde jag aldrig att jag skulle skriva.