fredag 15 augusti 2008

Ska jag berätta nåt otippat?


Det var gott.

20 kommentarer:

Fredrik sa...

Vilken match!!

Sus sa...

Yammi!
Stekt strömming va?

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

ser inte så gott ut.

But there is more than meets the eye, antar jag.

/klaus

Anonym sa...

Ska jag berätta något tippat? Jesus

Anonym sa...

mmm..ärligt så såg det inte gott ut !!
Pillanlandell.blogg.se

MonasUniversum sa...

Tryckte du i dig ALLA tabletter...?

Snokis sa...

Var det där före eller efter? Och när ska du börja mobilblogga från festivalen?

Söderberg sa...

hur gick det?

Kaos-Anna sa...

Peter? Ho ho`?

Anonym sa...

Vad ÄR det där?

Anonym sa...

??

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Peter.

Avled du av sviterna av denna kulinariska måltid?

Var håller du hus?

/Klaus

Snokis sa...

Jag börjar känna en gnagande oro här.

Kaos-Anna sa...

Jag är riktigt orolig nu.

Anonym sa...

http://www.facebook.com/photo.php?pid=808207&id=710804785&l=00bf0

Men va sjutton har hänt? Du i Bromma vad gav du honom??
//Monica

Hudterapeut sa...

Det där såg riktigt äckligt ut! Är det resterna efter en tarmsköljning ?

Huskorset sa...

Här kommer man hem och så är han bara borta!
Mitt lycka till kommer också aaaaldeles för sent.
...men good night Peter - wherever you are.

Nu vet jag! Han träffade så klart Pjotr Birlich och de bondade och ligger fortfarande dyngraka i ett dike i Västmanland.

Elena sa...

Hallå...PETER!!!!
Det är inget roligt längre...kom fram!!!!!

Elena sa...

Hallå...PETER!!!!
Det är inget roligt längre...kom fram!!!!!

Unknown sa...

jag har varskott hälsovårdsmyndigheten nära dig.