fredag 22 augusti 2008

Vad är det då för fel på mig?

11 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Men.
Det finns ju andra bokstavskombinationer.
Har jag hört..

Anonym sa...

AC/DC tycker jag är en rätt fin bokstavskombination. De brukar jag få känningar av emellanåt. Kan det vara det som spökar, månne?

Godiva sa...

Du måste ha fuskat?

Anonym sa...

Haha, Peter, låt mig föreslå en förklaring som botade min ADHD-hypokondri: http://pespmc1.vub.ac.be/papers/GiftedProblems.pdf

Mycket bättre för självkänslan,jag lovar!

Hälsar
Paula M

Översättarhelena sa...

Jag håller med Godiva. Själv fick jag fem "rätt", men så fuskade jag inte heller.

Anonym sa...

Härligt Helena, jag fick också fem RÄTT!!

Snokis sa...

ADHD-hypokondri var ett roligt ord. Jag fick fyra rätt.

Söderberg sa...

du är lat

Anonym sa...

Fan vad dålig du är!

Unknown sa...

Var hittade du testet? Var hittade du testet? Var hittade du testet?

Anonym sa...

Du kanske har ADSL?