måndag 29 september 2008

Godmorgon!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag.

Jag vet bara att jag varken ska packa ur ett hotell med fem tunga väskor, vara livrädd för att glömma någonting, köra 25 mil i bil allena, rigga en för mig askomplicerad ljudanläggning, träffa främmande trevliga människor, ladda i en skitig loge, spela en mer eller mindre bejublad föreställning på 1-2 timmar, rigga ner samma ljudanläggning igen, köra några mil till, bära ur fem tunga väskor eller ta en treölsfylla ensam på ett hotellrum och hoppas att jag somnar i tid, så att jag orkar köra x antal mil imorgon igen.

Det vet jag att jag inte ska göra. Och så vet jag att jag ska hämta Vera redan efter lunch.

3 kommentarer:

aussiekicki sa...

Njut av att vara hemma och loda runt lite bara!

Robin sa...

Mat kanske? Passa på när man är hemma och kan laga sin egna matdivemat. För snart är du tillbaka bland hotellfrukostar, grillade hockeykorvar och genomusla soppor!

Fredrik sa...

Det låter som himmelriket:)