fredag 12 september 2008

Helt ärligt, jag visste inte att det fanns!



8 kommentarer:

Anonym sa...

Du har fått en treårig överman. Inne hos mig. ;-)

Figges Blogg sa...

Hahaha så jävla Suffering Island att inte veta det.

Anonym sa...

mas(s)mo(rd) finns också ;-)

Anonym sa...

Skämtar du, vart ligger det?

Anonym sa...

Ta tunnelbanans röda linje 13 från Ropsten mot Norsborg.
Den går från Ropsten 19:10.
Du är framme vid Masmo 19:47.

Restid 37 minuter.

Trevlig resa!

Godiva sa...

Är det bara jag som inte fattar?! Låtsas ni andra eller ska jag bli orolig?

Godiva sa...

Men OJ, det är ju fredag, HUR HAR DET GÅTT IDAG???!!!!!!! Jag tänker bara på mig själv, hur gick genrepet? Bilder? Många bloupies??????

row sa...

Det är en Stockholmsgrej, Godiva, oroa dig inte... Vi gillar dig också.