onsdag 24 september 2008

Rätt svar: Caj Karlsson!

Segrare blir Nonsensakuten, som dessutom prickade in att vi satt på Hasslö. (Maila mig din adress på peter.barlach@telia.com, så skickar jag nånting från Caj.)

Apropå Hasslö vill jag bara säga att det var minst lika vackert som Gotland, och man slapp Stockholms sk kulturelit (Caj är inföding). Efter Hasslö åkte vi in till Karlskrona och satte oss på en liten ö i stan och solade och drack öl. Vi pratade om livet och jag trodde att en mås var en örn och jag häpnade som en liten pojke när JAS-planen drog fram rakt ovanför oss.

Jag gillar Blekinge. Idag kl 12 i Hörsalen på Stadsbiblioteket i Karlskrona får vi se om Blekinge gillar mig.

4 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

På båda bilderna har Caj något över fingrarna.
Är det något ni trubadurer har?
Vad är det för något?


Lycka till i Karlskrona idag Peter.
Du rockar!

/Anna

Robin sa...

Jag tror det är så att Caj ogärna ställer upp på bild med sitt hår upsatt i en liten tofs. Jag tror även att Caj ogärna går med nedsläppt hår. Därför släpper han ner det strax innan fototillfället och hårbandet hamnar således över fingrarna. Men det är bara en gissning.

Lagerström sa...

Skulle aldrig gissat på trubadur om jag bara sett bilden

Anonym sa...

Tackar ödmjukast. En glad nyhet...
Livet leker.