söndag 28 september 2008

Till min familj

Vi har sagt att jag ska komma hem imorgon. Eftersom jag missade början av bokmässan ville jag ta hem så mycket av den som möjligt på slutet, men jag orkar inte mer.

Jag åker hem nu

Vera: jag vet att enligt din almanacka, som du kryssar i varje dag för att räkna ner tills jag kommer hem, ska jag komma hem i morgon. Förlåt om jag pajar din nedräkning, men är det okej om jag kommer idag? Så kan vi krama ihjäl oss!

Jonna: jag har ju insinurerat att jag kanske kommer idag. Nu blir det så. Jag skulle vilja ha nåt gott och hemlagat till middag om det är okej. Är hemma nån gång mellan fem och sju (lämnar rapport under vägen). Kärleken på jorden!

Styvdöttrar: efter nästan två veckor längtar jag till och med efter er! (här skulle jag göra en smiley som blinkar typ...)

Att få följa Stockholmsskyltarna hela dagen känns fantastiskt. Jag tror att trippmätaren är uppe i 170 av 1231 mil. Idag ska jag klättra upp till 220 typ. Första turen är klar. Nu hemma en vecka.

Jag ska lyssna på Bibeln i bilen, jag åker över Jönköping och jag känner mig salig av lycka för att få komma hem. Det ska nog gå bra det här.

Puss

Peter

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är mer än välkommen hem!