måndag 8 september 2008

Tutte i tårar

10 kommentarer:

Anonym sa...

näää?

Ska jag torka?

Anonym sa...

*tar fram en kleenex och försöker torka tårarna*

Landssorg utlyst. Visst?

Tack för boken :) Maken hälsar dig välkommen hit. Kanske du kan komma och tala och sjunga i hans kyrkor och så umgås vi lite...

Fredrik sa...

Jag måste erkänna en sak, jag röstade på Figge. Jag tyckte hans tutte var finare helt enkelt, men smaken är ju som baken och ni kom ju väldigt jämnt. Så ryck upp dig nu, ingen gillar hängiga tuttar.

Erik Ahrnbom sa...

Cry, baby.

Godiva sa...

Åååh va fint! Inten tutte torr ikväll!

Figges Blogg sa...

Tack alla 74! Trist alla 71.
Rättvisan har segrat.

Muahahahahaaaaaa

Kaos-Anna sa...

Sorgligt Peter.
Men starta en ny tävling.
Störst balle kanske?

Hahahhahaha.
Förlåt.

Snokis sa...

Har du också tatuerat dig nu?

Godiva sa...

Seså, torka tårarna nu och spotta i nävarna!

Mrs Li sa...

Jag tar till mina brösttoner och sjunger "Dina bröst är som svalor som häckar" ;)

Jag röstade på dig. Hela tiden!
Men, men som vi alla vet. Det brukar gå bättre för dom som kommer på andra plats i talangtävlingar som tex Idol ;)

Du har framtiden för dig ;)