tisdag 21 oktober 2008

Dagens kisspaus:


Molnbaden, Hudiksvallsfjärden

11 kommentarer:

Lagerström sa...

Men när kommer första bajspausen?

Figges Blogg sa...

Musikalisk Yellow Shower Strikes Molnbaden.

Anonym sa...

Det heter Malnbaden......

Fritt ur hjärtat sa...

Hörru redaktörn! Jag ser på hemma hos nästan varje kväll...Förra veckan gillade jag Jens, nu har jag inte bestämt mig. Trodde jag aldrig;-) Men jag gillar det inte..
Blev lyrisk igår eftersom jag bott i karlstad och kände igen mig!

Snokis sa...

Och jag undrar som vanligt när vi ska få se lille Barlach. Puss.

Elena sa...

Bra där snokis.... jag har blivit lovad i ett inlägg...

Snokis sa...

Elena: Vadå du? Jag trodde att det var mig han skulle visa ballen för :o)

Elena sa...

Den 22 september

Kiss och matpaus med självutlösare

Ö-Helena sa...
Skönt att du bara använder självutlösare under matdelen av pausen.

Elena sa...
Jag säger tvärtom, vi har sett dig äta tidigare.

den 23 september 2008 08:33

Peter Barlach sa...

Elena, innan turnén är över lovar jag dig en kissbild.

Snokis sa...

Ja ja, jag ger upp.

Elena sa...

:-)

Elena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.