onsdag 29 oktober 2008

Jag hoppas att det här inlägget skall uppskattas av mina kvinnliga läsare

Igår kväll när jag och Göte satt och efterfestade på mitt rökrum på First hotel, Christian lV i Kristianstad uppmärksammade han mig på något viktigt i pärmen de kallar Guest information.

Under rubriken First Lady förklarar hotellet att: Allt fler kvinnor reser i tjänsten. Vi har därför ett antal "Damrum" på hotellet. Rummen har bl.a. extra speglar och strykjärn. Vi hoppas att det skall uppskattas av våra kvinnliga resenärer.

Telefonnumret hit är 044-20 38 50, om ni vill boka eller har något att tillägga...

11 kommentarer:

Snokis sa...

Damrum låter fantastiskt. Det gäller bara att lära sig stryka först.

Figges Blogg sa...

Något känslofattigt för att träffa precist, men väldigt informativt för de kvinnliga läsarna, det ska jag ge dig.

Kaos-Anna sa...

Mhä - jag vill ha en kösassistent också.
Och en mangel.
För fan.

Anonym sa...

Ansiktsmasker? Plattång? Epilator? DVDer med Persbrandt-filmer?
Kom igen. Anpassa. Skräddarsy. MER!

Ps. Jag läser Inte bara tennis och gillar't som fan. Barnen på bussen (ja, säkert de vuxna också. I smyg.) blir nyfikna och avis på min bok eftersom jag garvar när jag läser. Ds.

Fredrik sa...

Vad är det i herrummen då?? Vikter, porr och verktyg?

Fritt ur hjärtat sa...

känns som halvdant, strykjärn BHA jag vill ha en snygg karl som passar upp vid badkarskanten. Man skall aldrig göra något halvdant!

Anonym sa...

First Hotell Kristianstad, hotellet med sveriges tredje bästa damrum och näst störst räkmackor...

Det låter kanske inte lika superkul som det var, när du avslöjar att jag ägnade delar av kvällen till att läsa hotellinfo...

Så vill jag uppmana alla att gå och se föreställningen. Den var genialisk. Jag skrattade, bubblade, rös och møs...

För övrigt är låt 5 färdig

Hårtrollet! sa...

Jag blir så jävla förbannad! vafan skulle brudar behöva strykjärn mer än män för!! Så jävla solklart att det är en man som skrivit den där införomationen och som bestämt att kvinnor behöver mer speglar. en jävla översittar man! Någon som är gift med en brud med dåligt självförtroende som jobbar på dagarna och stryker hans skjortor på kvällarna. Fy fan så jävla äckligt! Jag vill åka dit och slå sönder speglarna med strykjärnen!

Figges Blogg sa...

Vad lätt att vara lättretlig om man är kvinna, lätt och samtidigt hopplöst.

Anonym sa...

Varför skulle kvinnor behöva fler speglar kan man ju undra. Jag använder vårt strykjärn 1 gång om året, min man stryker dock alltid sina skjortor(flera gånger i veckan), han skulle säkert vilja ta in på ett damrum.

Anonym sa...

Det spelar ingen roll hur långt jag kör ner fingrarna i halsen, det känns inte ändå (i jämföresle)!