måndag 6 oktober 2008

Nu börjar lätt ett av mitt livs tio knasigaste dygn

Om jag säger att i eftermiddag, kväll och natt åka 14 mil tur&retur Umeå-Bratten och där rigga och spela en helaftonsföreställning ensam tillhör det lugnaste momentet, kanske ni fattar.

Mellan 5-5.30 imorgon har jag ordnat så att teve-väckningen ringer, telefonväckningen ringer, receptionen ringer och självklart mobilen x-antal gånger. Dessutom har Umeå Taxi fått både mitt mobilnummer och rumsnummer om jag inte står på plats för att åka till flygplatsen 05.45.

Vart jag vill komma är nog bara till att även om detta dygn, såsom jag känner det på förhand, är ett extremt bloggvänligt dygn, så ber jag om överseende med att jag bara har tid att rapportera sporadiskt.

Vi hörs,
Peter

1 kommentar:

Monica sa...

så där lever braa en riktigt rockstar Peter ;)