söndag 23 november 2008

Dagen till ära när norrmännen slog oss med 0,2 sek i stafetten, skänker jag kärlek tillbaka


GRATTIS

till följande fyra vinnarna som vinner min debutbok på norska (från början var det meningen att jag skulle utse 1 vinnare, men eftersom tävlingen dragit ut på tiden har jag utökat prislistan).

Det är vinnarnas egna motiveringar:


Suziluz:

Jeg syns det vure ganske urettferdig hvis du ikke gir denne boken til meg. Hvis jeg minner deg litt på det så var det ju tross alt sånn at Figges truelser ledd til gevinst siste gang du hadde konkurranse på nordiske språk og dette skal ikke oppmuntres. Det er tid å vise på at truelser er ikke godt nok for en bok som din. Nej, det er for intet å reknes mot kjärlighet. Og - det er derfor du skal gi boken din til meg, fordi jeg ikke kommer til å behandle den med annet en den störste respekt og kjärlighet. Respekt for fortiden din, kjärlighet til begavelse og kunst og en godt fortalt historie. Og jeg lover at hvis jeg vinner boken din så gir jeg den videre i julegave, så den kommer flere til gode. Dessuten er det sannsynlig at jeg ved hjelp av boken din blir gitt en sjanse å lese med stemmen til en annen lydende i sjelen. Kjärlighet, kjärlighet. Klem.

Zäta:

Jeg trängter till å vinne nå när jeg har läst så fine omdömelser om boken din.
Å jeg kan ärligen omförtale att jeg allri läst nåen av dine böcker på varsken svensk, norsk eller koreansk. Så jeg är jungfruelig mark for dine ord till å beträde.

Men jeg kanske kan få visse problemer med norsken, dä sir jeg nå när jeg leser vad jeg skrevet hitedags!

Aggie:

Jeg har en alt for stor, og udekket lesetrang til at de blogger jeg følger klarer å stille mine behov. Dermed har jeg fortjent, og trenger et eksemplar av din bok!!!! Kanskje den kan dempe noe av ord- og bokstavssuget jeg har. Jeg er nemmelig dritlei av å lese faglitteratur på sengekanten, og klarer visstnok aldrig av å ha meg ivei til et bibliotek for å låne et eller annet. Greit? Vær så snill da? Jeg kan jo spre ordet om deg her i Trøndelag, sånn fortsetningsvis, hvis jeg liker boken...

Anita:

Jeg ble nysgjerrig på boken din da vi fikk den på biblioteket der jeg jobber. Nå har jeg lest den, og den var fin! Jeg kommer til å anbefale den til de som spør etter en god bok, så naturligvis vil vi gjerne ha flere bøker!

Maila mig (peter.barlach@telia.com) er adress så skickar jag boken.

Grattis igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis allihop!

Ni har verkligen något gott att vänta. Läs och njut!

Anonym sa...

Jag säger som Gert F: ÄNTLIGEN!!!! Tack, tack, tack! Mail kommer snarast...

Aggie sa...

Hurra, hurra! Nå ble jeg glad!