onsdag 19 november 2008

Dubbelbarlach

Imorgon spelar jag två gånger.

På dagen kl.12 spelar jag Heliga familjenKlara Soppteater. Det finns fortfarande 11 biljetter kvar (plus extrabord...) på www.stadsteatern.stockholm.se

Dessutom har jag fått ett par avhopp så jag har några 75-kronorsbiljetter kvar. Nån som är intresserad? Med bra motivering kan jag dessutom bjuda. Bord 18 är ett höjdarbord!

På kvällen kl 19 (jag börjar 20) så spelar jag gamla och nya låtar på Café Magnolia, Gästrikegatan 3. Där kostar det bara 40 spänn, så då blir det inga fribiljetter. Det går ju inte att förboka, så jag har ingen koll hur många som kommer.

Är det tillexempel någon av er som tänker komma till Magnolia?

8 kommentarer:

Söderberg sa...

jag kommer

Peter Barlach sa...

Jag med.

Fredrik sa...

När slutar det? Jag måste ju hinna hem till höök:) Det måste väl du också;)

Peter Barlach sa...

22 är det slut. Efterfest hos dig med svt.se?

Godiva sa...

hatar närke.

Robin sa...

Ibland önskar man att man bodde i huvudstaden.

Ataharis sa...

Jag försöker få min bror med sambo att komma. Och min pappa med fru. Vet inte om jag lyckas än. :)

Anonym sa...

När ska du berätta "the true story" om "Halv åtta hos mig".

Jag har slutat titta på programmet nu. Det var bara kul första veckan.

(Okej, jag ljuger och smörar, jag har tittat lite mer, men inte de sista veckorna i alla fall.)