lördag 15 november 2008

Imorgon är det Pappadagen!

Istället för att turista eller blogga har jag suttit inne på 212:an på fina Park Avenue och kollat Dirty Sexy Money hela dan. Dom kör alla första åtta avsnitten på 5:an hela dan. Helt magisk teve. Tyvärr måste jag vika ner mig redan efter 5 avsnitt eftersom jag ska dra till Uddevalla.

Skämt åsido är jag snudd på överladdad och apropå kampanjen har jag små små indikationer på att den varit lyckad, men helt säker kan man ju inte vara förrän ikväll.

Jag ser dessutom mycket fram emot att träffa gamla och nya bloggvänner och sen är det party. Själv ska jag parta med handbromsen i, för jag ska åka hem imorgon och vill komma iväg! Vera säger att det är Pappadagen imorgon och det, kära vänner, slår tex Fars genomkommersialiserade dag med typ 100-0.

Inspirerad av Dirty, Sexy, Money ringde jag just receptionen och bad att få min bil framkörd till halv fyra.

Nu kör vi - mot Uddevalla!

Inga kommentarer: