fredag 28 november 2008

Samsung Nånting

- Vad tycker vi om handsfree?
- Illa!
- Hur illa?
- Jävligt illa!
- Varför då?
- För att man hör asdåligt i den, för att den man pratar med hör asdåligt, för att det är obekvämt, dyrt piss och för att sladdarna trasslar och för att den alltid går sönder och eller försvinner.

Jag har aldrig tipsat om nån teknikpryl och det kommer dröja innan jag gör det igen, men nu bara måste jag tipsa om min handsfree.

Först det dåliga: Den kostar typ sjuhundra spänn och har du inte råd med det, kan du sluta läsa. Dessutom är bluetooth inblandat och är du allergisk så är det inget för dig.

Men i övrigt är jag fan kär. Den heter Samsung Nånting, den sitter asskönt i örat, det är perfekt skönt ljud både för mig och den jag pratar med, den har inga sladdar och den har en liten hänggrej runt halsen, så att inte ens jag kan tappa bort den. Man behöver bara ladda den i sin lilla låda (se ovan till höger på bilden) en gång om dagen, så sköter den resten. På riktigt. Slå till. Jonna har en likadan och håller med om allt.

Det var bara det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jorå... håller med. Klart godkänd!