onsdag 26 november 2008

Småland forever!

Hittade den här sköna länken. Finns det fler som sett föreställningen och vill kommentera vad ni såg får ni gärna klicka på ovanstående. Oavsett vad ni tyckte naturligtvis. Hittills är det dock bara femstjärniga betyg...

Tack alla ni som skrivit, det värmer på riktigt.

Det borde för övrigt finnas en sida där vi artister kan betygsätta publiken. Där skulle i så fall publiken i Jönköping igår få allra högsta betyg. Fan vad ni var sköna att ha att göra med, Småland är nog mitt landskap ändå!

(Nej, Uddevalla, ni kan va lugna, ni är inte nerpetade från tronen.)

5 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Pust, du éna skrämde mig där...

Anonym sa...

...där höll jag på att sätta vårrullen i fel strupe!

Anonym sa...

Kände mig orolig en stund o började snabbt smida planer för framtiden.....
Kul att det gick bra i Jönköping också.

Anonym sa...

Sicka svartsjuka damer. Unnar ni inte Peter att toppa giget i Uddevalla? Det gör jag. Det var skitkul att vara med i Uddevalla, men jag hoppas du snart får vara med om en ännu bättre spelning.

Fritt ur hjärtat sa...

Absolut hoppas jag att "Peter toppar giget" men inte att publiken toppar;-)