tisdag 4 november 2008

Till Anna och Pia från Töreboda

Jag pratade med Falköpings teaterförening angående spelningen i hörsalen på Lärcenter ikväll och de meddelade att det var ungefär 10 biljetter sålda.

Please, kan ni inte ringa som galningar till vänner och bekanta i regionen och be folk komma. Jag kan bjuda på 5 fribiljetter, om det skulle va så. Och teaterföreningen är säkert inte nödbedda om ni gör en insats.

Ring mig om ni undrar något jag finns på Eniro.

Ser fram emot ikväll i alla fall!

Västergötland, here I come!

Kram

Peter

PS: Till alla andra: Jag känner inte Anna och Pia så väl, vi träffades på en festival i Köping i somras och jag har varken deras nummer, efternamn eller mailadress, därför är det här enda sättet att förmedla mig på. De är för övrigt den här turnéns största fans. Pia har redan sett föreställningen i Karlsborg och Kristianstad, medan Anna bara har sett den i Karlsborg...

1 kommentar:

Fritt ur hjärtat sa...

Oj, då går det liiiite bättre i Uddevalla.....
Har pratat med Hanne, skulle hälsa så gott!! Tyvärr arbetar klassen och hon själv är i danmark just den kvällen.