måndag 17 november 2008

Uddevalla, kanske sista delen

Ikväll när barnen somnat (ännu en fantastisk kväll för övrigt, Vera hade sovit med papiljotter för att få fint lockigt hår till när jag kom hem, bara en sån sak...) läste Jonna (som inte är svartsjukt lagd, tack och lov) högt för mig från olika bloggar om gårdagkvällen. Minst tre gånger började jag gråta.

Här är osannolik kritik om en osannolik kväll:

Fritt ur hjärtat

Huskorset


Översättarhelena

Aslaughardar

IT-mamman


Stellan


Atahari


Jag är mållös.

Tack upphöjt till en ciljon.

PS, Till Anna och Pia: Blåbärsglöggen som jag fick i Falköping gjorde enorm succé på efterfesten, tack snälla och det är klart jag fixar två friplåtar till Örebro-giget 2 dec. Glöm inte att det är redan klockan 12!

3 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Hade min far med fru här igår, förodligen oldisarna på föreställningen. De hyllade föreställningen stort. Tillsammans har de 5 barn, fast vi har aldrig tvingats bo ihop, inga hemmaboende barn när de träffades. Hon berättade hur hon tittat på bilden och funderat på hur lika alla barn kunde vara trots att de inte var helsyskon. Hon hade tyckt så synd om den yngsta flickan som såg så gammal ut och att du och frugan verkligen hade giftasutseende.
Hon blev oerhört lättad när jag sa att det var ett montage! :-)) Så mycket funderingar!!

Översättarhelena sa...

Jag går fortfarande omkring med ett fånigt småleende efter föreställningen i lördags kväll! Det känns som om det kommer att sitta i ett tag.

Ataharis sa...

Åh, Helena, det är samma här. Nästan som att jag blev lite kär i livet och världen. :)