lördag 20 december 2008

Det här är vad jag numera kallar drömgig



4 kommentarer:

Anonym sa...

Nässjö station.
Stackars dej.

Anonym sa...

Är verkligen recentioner så viktiga? Det är ju ändå kvalitet som segrar till slut. Det var bäckerna som uppfostrade mig och gav mig "livet". Tack vare litteraturen hittade jag rätt i människo djungeln med känslor och möjligheter. Ärligt talat, jag vet inte var jag hade hamnat annars om jag inte hade haft mina böcker och biblioteket.

Anonym sa...

Hos mig finns vad jag numera kallar Danmarksgagg....

Kolla mina 15 sekunder i rampljuset...

http://andrasidansundet.blogg.se/2008/december/intervju-med-den-stora-musikern-gote-brge.html

Socker Conny sa...

Världen är allt bra liten!

Det visade sig att min mor som för övrigt fyller 70 år imorgon (22/12) befinner sig inte långt från din hemadress.

Hon är där för att fira sin 70:års dag, med en god vän. Hörde att hon skulle ut och "göra" stan imorgon kväll ;)

Aspnäsvägen 4 tror jag det var....
Nära?