tisdag 16 december 2008

Det här ska bli pastej



7 kommentarer:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Vad tror du om min inbjudan då?

/Klaus

Godiva sa...

Det ser inte fräscht ut, det där. Bara ärligt sagt, inte neggigt.

Godiva sa...

Om vi säger såhär; om jag var på det humöret skulle jag lacka ur på det här inälvsutlägget nu, men nu lägger jag mig istället och läser lite ur min nya favoritbok "Ett dåligt år" tills jag somnar. Gott så.

Sus sa...

Jag vet inte om jag kommer att läsa din blogg mer innan jul.
Den ger mig avsmak inför julmaten.
Eller rättare sagt, all mat.

Anonym sa...

Jag skulle vilja ge den ett nytt namn: Sotarsoppa.

Anonym sa...

Den som tillagat Werner Vögelis mammas lantleverpaté knäcker du inte så lätt.

Godiva sa...

Skulle bara kolla om jag överreagerade igår. Nej, det ser verkligen inte fräscht ut.

Fast - det är ju bara i min hjärna. Om rubriken varit "Det här ska bli svartavinbärsmarinerad kål & rotfruktsguck" så hade jag inte reagerat med avsmak inför bilden utan sagt "Men oj, det ser verkligen guckigt gott ut!".

Så, jag ber om ursäkt. Det är inte du, det är jag.