tisdag 16 december 2008

Idag är vi avis på skåningarna

7 kommentarer:

Anna sa...

Ironi eller ärlighet, det spelar ingen roll. Inget att känna avundsjuka för i alla fall. Det finns betydligt trevligare sätt att börja sin dag på. Fy f-n.

Anonym sa...

Ja, det hade ju varit mycket trevligare med ett rejält skval istället. Då hade ni fått lite svalk(a) där nere i heta södern.

Peter Barlach sa...

Anna: Du har överlevt en jordbävning, det är ju hur stort och coolt som helst. Skitsamma om det är lite obehagligt i kroppen i några sekunder. Fatta - du kan alltid i alla tider för barnbarn och barnbarnsbarn berätta om när du överlevde jordbävningen i Skåne. Jag säger grattis!

Anna sa...

:o)

Nåväl, jag är kanske mer mottaglig när jag lugnat mig lite.

christel sa...

Det finns de som bara sov också
Oppps ;o/

Anonym sa...

Christel: DET är nåt att berätta för barnbarnen : -D

Annars är ju Rikard Palms "earth cake" på Youtube väldigt rolig också, om man är på det humöret.

Robin sa...

Jag hade glömt att ställa väckarklockan. Vaknar precis i tid ändå av att det känns som att någon hoppar upp i min säng. Det var dock bara ett vanligt skalv.

Igår när min mamma vad ute och sprang så snubblade hon och gick i backen, undrar om det har något samband? Att det var vad som orsakade skalvet.