söndag 7 december 2008

Malå rockar

Hade en fullvärdig avslutning i Malå igår. Jag var grym och publiken skön.

Efter föreställningen bjöd jag alla 52 i publiken på bubbel (Cava, Codorniu). Jag vet inte hur många som drack, men tre pavor gick åt i alla fall.

Sen var det fest på mitt hotell med några trevliga locals och jag bjöd på mer Cava, öl och whisky.

Sen var det storparty på hotellet, och jag dansade två danser innan jag vid tolvsnåret gick och la mig på mitt rum och somnade som en stock.

Idag ska jag åka mina sista 14 mil i fetvolvon. Sen ska jag flyga flygplan hem till min familj.

Jullov.

7 kommentarer:

Översättarhelena sa...

Ha ett skönt jullov nu då! Det kan du nog vara värd.

Anonym sa...

Kommer o sakna den här föreställningen.
Pia XL

aussiekicki sa...

Ha en skön ledighet!
Önskar att jag kunde ha fått se och uppleva en av dina föreställningar.

Ingela sa...

Vänster, vänster, höger, vänster, vänster, höger...glid på kaffet...

Trevligt var det, från föreställning till go'natt.

Godiva sa...

Men åh, vad fint! Minns detta till memoarerna. Du bjöd alla 52 i publiken på efterfest. (obs ej ironi eller försök till lustigfikation av mig här nu, bara så gulligt sagt, gjort och skrivet. Tänk när du står på Globen sen och drar den här storyn! )

Godiva sa...

Kommentar 2:

-Ååååh, vilka gulliga kalvar!

(märks det mycket att jag har svår bloggabstinens?)

Pernilla sa...

Ha ett ett riktigt skönt jullov. Hoppas våra vägar möts nästa år igen.