måndag 29 december 2008

Min "Crawling closet"

10 kommentarer:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

ojdå.
Jag glömde citationstecknen.
De var ju viktiga. Jag ser att du nyttjar dem också.
För ”ett tag sen” skulle det ju stått. ;-)

HEHE!

/Klaus

Anders Sparring sa...

Du! Jag har hittat pennan.

Peter Barlach sa...

Klaus: vad "roligt" du har...

Anders: fattar ej, känner att jag borde, men jag gör inte det.

MonasUniversum sa...

Peter. Jag hoppas att jag ser fel. Jag hoppas att det inte är en resväska under jeansen. För det var vääääldigt många dagar sedan du var ute och reste.

Geeez, jag får Röda Hund.

På allvar.

Så det är tur att du har andra kvalitativa sidor.

God fortsättning på sig.

Anonym sa...

Du skulle kunnat önska dig en städerska i julklapp. Eller en plocka-i-ordning-ska i alla fall.

Anonym sa...

Det ligger en penna i högen av kläder, vid den grå "tröjan" finns en ;-)

Anonym sa...

Det ligger en penna i högen av kläder, vid den grå "tröjan" finns en ;-)

Söderberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gäddan sa...

Nämen Peter! Har du städat?

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Peter: HE-HE-HE!
Vågar man sitta brevid dig på ”Stora Bloggpriset” nu ? Eller kommer du stypa mig med en svart/rosarutig schal?

;-)