söndag 7 december 2008

Mission completed



15 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Tack Peter, Det har varit fantastiskt roligt att följa dig!

Anonym sa...

Du fortsätter väl att skriva?

Söderberg sa...

king!

Erik Ahrnbom sa...

Hatten av!

Figges Blogg sa...

Nu vill jag att du skriver din egen, the Dirt.

Anonym sa...

Bra jobbat!

Elena sa...

Välkommen hem... bra jobbat! vi ses! kram

Sus sa...

Härligt!
Vilken resa.
Vad ska du göra nu?
Skriva en kokbok?

Anonym sa...

Respect, Peter. Det var en ära att se dig in action, och riktigt kul att för en gångs skull ligga överst på listan ;)

Anonym sa...

JA! jag har längtat efter det här. sista föreställningen! Nu går vi tillbaka till det vanliga igen!

Anonym sa...

Bra jobbat! Du är en sann turnéråtta!

Ingela sa...

Har hört flera mkt positiva kommentarer redan i dag.

Tack för att vi kom på härliga magiska listan! Du kom nog på några "locals" dito.

Anonym sa...

Vad ska man säga?
Sluta inte blogga.
Hem och sov med dig, men kom tillbaka när du har hämtat krafter.
Please...

Robin sa...

Härligt. Nu börjar akt två i livet. Livet efter hösten 2008. Har varit kul att följa, behöver inte skriva att jag hoppas du fortsätter. Jag vet ju att du kommer blogga till du dör.

Ingela sa...

Hej igen! Det finns en recension i lokalblaskan i dag.

Jag bläddrade lite i bloggen i kväll och fann inslaget från sjungtävlingen. Skrattade så jag höll på att trilla av stolen! Vilken duo! Modigt och generöst att låta oss titta.