torsdag 11 december 2008

Veckans naturupplevelser

Från i söndags.

Från idag.

7 kommentarer:

Översättarhelena sa...

Håhå, en sån liten rackare har jag i frysen! Då tänker jag i första hand på övre bilden.

Lagerström sa...

men det där djuret med horn, har det halsband på sig?

Elena sa...

Fin Fem Fel

Anonym sa...

missa inte Putte & Piraten idag

http://puttepiraten.blogspot.com/

PS. i DN kultur/TV såg jag idag en bild på en sån där lagotto, men den var vackert brun som Bruno på ansiktet och tassarna, men såg ut att vara vit på kroppen! Är det möjligt eller var det något fel på bilden?

ska se om jag hittar nån länk (inte för att det är så viktigt men jag måste få veta)

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2219&a=862283

Bloggerskan sa...

Är det där en väldigt välklippt spansk vattenhund? Den nedre alltså.

Peter Barlach sa...

Det är en italiensk tryffelhund som heter Bruno. Han är lätt utvecklingsstörd. Rasen kan också vara vit och brun precis som på dn-bilden.

Bloggerskan sa...

Spännande! Var tvungen att söka på den på nätet. Rätt lik den spanska vattenhunden, dock. Verkar ha samma mjuka päls...