söndag 4 januari 2009

Men hockeymatch 2 gick som en dröm!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Peter.. tittade eg in för att försöka sälja in mig för en nominering i Stora bloggpriset.. men så upptäcker jag ... att den här snubben känner jag igen :-) scrollade neråt i bloggen och finner din vidoe "hon var säkert puckad"... och fick mig ett gott skratt... jag var ju lite frälst i dig en gång i tiden. Jag tittade på Strapazzo och diggade dig helmycket ;-)
Spelade låten för mig sambo som besitter ett stort mått av ironisk humor och fick iaf fram ett leende he he...
BTW..nominera mig gärna i vardagsblogg-klassen... annars hör du nog av mig igen i vilket fall.
God fortsätting

Anonym sa...

Hejsan!
Tänkte som ovan person. Vill gärna bli nominerad till Stora bloggpriset, jag skriver om min vardag och träning och nu också mitt mål att gå ner 10-15 kg. Jag känner att folk skulle gilla att läsa en blogg om en vanlig vardag, en blogg där man kan känna igen sig själv.
Det jag också tycker är bra är att jag inte kommer uppmana folk att gå på "svältdiet" "pulverdieter" osv. utan bara att äta rätt och motionera. jag hoppas du kan nominera mig.

Gillar din blogg btw.